Menu

Ostatnia aktualizacja: 17.09.2017

Najczęściej Zadawane Pytania FAQ


1. Logowanie - Jak zacząć?

Logowanie odbywa się poprzez stronę https://iprzedszkole.progman.pl (bez "www" przed adresem).


2. Logowanie - Nazwa przedszkola? Dane do logowania?

Nazwa przedszkole to p_warszawa (*p*podkreślinik*warszawa*). Nazwa użytkownika oraz hasło rodzice otrzymują wraz z pierwszą kartą na kartce z instrukcją.


3. Logowanie - Nie pamiętam nazwy użytkownika. Co zrobić?

Proszę skontaktować się e-mailowo z intendentem. W odpowiedzi otrzymasz swoją nazwę użytkownika lub zostanie ono przypisane na nowo.


4. Logowanie - Hasło nie działa / Nie pamiętam hasła. Co zrobić?

Proszę skorzystać z opcji odzyskiwania hasła. Opcja działa jedynie dla kont, które mają przypisany adres e-mailowy.


5. Logowanie - Opcja odzyskiwania hasła nie działa. Co zrobić?

Proszę skontaktować się e-mailowo z intendentem. W odpowiedzi otrzymasz nowe hasło lub instrukcję do jego odzyskania.


6. Nieobecności - Jak zgłaszać nieobecność?

Aby zgłosić nieobecność należy zalogować się do Panelu Rodzica, a następnie wejść w zakładkę [Obecności]. Najechaniu kursorem na dzień, w którym chcemy zaznaczyć nieobecność, należy kliknąć w czerwoną ikonkę i wypełnić formularz.


7. Nieobecności - Nie mogę zgłosić nieobecności.

Nieobecność można zgłaszać jedynie po przypisaniu do dziecka konkretnych opłat np. śniadań, obiadów czy opłaty za pobyt. Opłaty przypisywane są na podstawie złożonych w przedszkolu deklaracji. W celu rozwiązania problemu proszę skontaktować się e-mailowo z intendentem.


8. Nieobecności - Zgłosiłem nieobecność, ale nic się nie dzieje.

Fakt zgłoszenia nieobecności musi zostać potwierdzony przez administratora. Odbywa się to co 2-3 dni. Dopiero po akceptacji (lub odrzuceniu) nieobecności odpowiednia wiadomość pojawia się w systemie.


9. Nieobecności - Moja skrzynka e-mailowa jest zalewana przez potwierdzenia z systemu.

ProgMan umożliwił użytkownikowi-rodzicowi rezygnację z otrzymywania wiadomości e-mailowych o przyjętych nieobecnościach. Aby zrezygnować z powiadomień e-mail należy wejść w Panel Rodzica -> zakładka [Więcej] -> [Profil] -> [Ustawienia] i zaznaczyć/odznaczyć wybrane opcje.


10. Karta zbliżeniowa - Mam nową kartę. Co dalej?

Kartę należy aktywować w Panelu Rodzica. Aby tego dokonać należy wejść w zakładkę [Więcej] -> [Karty] -> [Aktywuj kartę] i wprowadzić numer karty. Należy pamiętać, że numer karty składa się jedynie z liter: (ABCDEF) oraz cyfr od 0 do 9. Nie występuje w nim litera O, jak Ola - okrągły znak jest zawsze cyfrą zero.


11. Karta zbliżeniowa - Wpisuję numer karty, ale wyskakuje błąd.

Pojawienie się komunikatu o treści "Karta o numerze xxxxxxxxx nie znajduje się w puli dostępnych kart!" może oznaczać:
- nieprawidłowe przepisania numeru karty (proszę spróbować ponownie pamiętając o tym, że w numerze karty nie ma litery "O" lecz jest "zero"
- uszkodzenie karty (proszę przynieść kartę do intendenta, a zostanie ona wymieniona na nową).


12. Karta zbliżeniowa - Potrzebna mi dodatkowa karta.

Dodatkową kartę można dokupić. Koszt każdej karty zbliżeniowej to 10,00 zł.


13. Karta zbliżeniowa - Zgubiłem/Zniszczyłem kartę. Co zrobić?

Niestety należy wykupić nową kartę. Koszt każdej karty zbliżeniowej to 10,00 zł. Nową kartę należy przypisać do dziecka w Panelu Rodzica.


14. Karta zbliżeniowa - Dwoje dzieci na jednej karcie.

Niestety system kart zbliżeniowych przewiduje jedynie możliwość jedno dziecko - jedna karta. Każde dziecko musi mieć przypisaną do siebie przynajmniej jedną kartę zbliżeniową.


15. Odbijanie karty - Gdzie i kiedy odbić kartę?

Aktywną kartę należy odbić dla każdego dziecka oddzielnie w czytniku:
1. WEJŚCIA (większy, z wyświetlaczem) w chwili wejścia do przedszkola z dzieckiem,
2. WYJŚCIA (mniejszy) w chwili wywołania dziecka przez domofon / przed zejściem do szatni.


16. Odbijanie karty - Zapomniałem odbić karty rano, co teraz?

W takiej sytuacji należy odbić kartę odbierając dziecko w czytniku WYJŚCIA (mniejszy) w chwili wywołania dziecka przez domofon / przed zejściem do szatni. Naliczona zostanie obecność od początku pracy przedszkola (06:30) do chwili odbicia karty w czytniku WYJŚCIA. Dość korzystne rozwiązanie dla osób, które nie chcą kupować dodatkowych kart.


17. Odbijanie karty - Zapomniałem odbić karty odbierając dziecko?

Jeżeli karta została obita rano w czytniku WEJŚCIA, ale nie zostało odnotowane odbicie w czytniku WYJŚCIA, naliczona zostanie obecność godzinowa od chwili pierwszego odbicia, do końca dnia pracy przedszkola (18:00). Bardzo niekorzystne rozwiązanie dla osób, które nie chcą kupować dodatkowych kart.


18. Odbijanie karty - Odbiłem kartę lecz nie widzę informacji o tym w Panelu Rodzica

Czytniki zbierają i przechowują dane wejścia i wyjścia. Informacja o godzinie odbicia karty nie pojawia się automatycznie w Panelu Rodzica, lecz dopiero po zczytaniu i przesłaniu danych na serwer. Dokonuje tego administrator, średnio co 2-3 dni.